Portakallı Kurabiye

IMG_1346

Ağaç o çam ağacı!

Gece gece yaptım evet, uyumak yerine kurabiye yaptım evet, kendi düşen ağlamaz evet!

Ama saatler gece yarısını gösterirken bir görmeliydin, ya da koklamalıydın mı demeliydim, evin içi nasıl güzel mis gibi portakal koktu! Nisan ayında bizim Adana’daki evin bahçesinde hissettim kendimi. Çok iyi geldi. Sırf kokusu için bile ben bir daha yaparım bu kurabiyeyi.

Sabah olunca da mutluluk ve gururla oğluma sunumumu gösterdim. Güldü “kurabiye yapmışsın” dedi. Eee? O kadar şekil yaptım ama.. “Şekli nasıl olmuş senin için yaptım” dedim anlamadı. Şeklinde ne var dercesine baktı. “Yılbaşı ağacı o oğlum yeni yıl geliyor ya kurabiyeden ağaç yaptım sana” deyince biraz kafayı sağa sonra biraz sola yatırıp güldü. Bu kadar. Suratım düştü istemeden de olsa. Kendi kendimi yakaladım sonra.

Hayır, ben ne bekliyorduysam acaba. Çocuk çığlık atıp gözünden mutluluk gözyaşları gelirken boynuma mı atlayacaktı? Kurabiye yaptıysam yaptım. Ne yani, dünyayı kurtarmadım ya. En çok kendim istediğim için yaptım zaten. Hıh, dedim içimden.

Sonra da yılbaşı ağacının en tepesindeki yıldızı aldım bir bardak sütle beraber yedim.

Bir şey daha var, portakallı olduğunu anladığında ağzına gelen portakal rendesini eline alıp “anneeeaa bunda portakal mı var” diye sordu. Portakal koyulmazmıs kurabiyeye o meyve olarak yenmeliymiş😩 Savundum kurabiyemi hemen tabii ve tatlılara portakalın çok yakıştığını söyledim. Bay gurme reddedemeyeceğim bir teklifle konuşmaya son noktayı koydu “bir gün yanımda dur beraber yapalım ben sana gösteriririm nasıl kurabiye yapılacağını” dedi.

İşte böyle. Bu çocuklar ağızlarına pütürlü bir şey gelince bir gıcık oluyorlar. Ama ufaklık götürdü mideye bana mısın demedi😂

Tarif KitcheninRed den alındı, orange butter biscuits diye geçiyor👌🏻

Bir Cevap Yazın

